Heusden Op-Stap
Heusden-Dorp heeft behoefte aan een globaal, consequent en duidelijk korte- en lange termijn beleid vanuit een marketing gedachte, wil men de gevaren van de toch wel opvallende gelatenheid en berusting tegengaan.
Hoe kwamen wij aan de slogan "Heusden op-stap"?
Marketing is meer dan een slogan, maar wie geen slogan heeft, laat een interessante mogelijkheid onbenut.
Een goede marketingslogan maakt je unieke kwaliteiten duidelijk, zegt niet alleen wie je bent maar ook wat je wil zijn.
De uitdaging is dan ook consequent blijven waarmaken wat je uitstraalt.
In de loop van het proces met de handelaars werd het duidelijk dat de kracht van Heusden-Dorp altijd gelegen heeft in de sociale samenhang, het verenigings- en het uitgaansleven en de massa-activiteiten.
Dit werd bevestigd door dit behoeftenonderzoek, waarin de honger naar meer socioculturele activiteiten opviel.
Uit dit gedachtegoed ontstond een slogan die we ter goedkeuring voorleggen aan de op de voorstellingavond opgedaagde Heusdenaren.
De slogan werd door de aanwezige dorpsgenoten aanvaard en zal later zeker nog in het straatbeeld opduiken.